Vacatures

Wil jij werken bij een groeiende internationale organisatie met een open en betrokken bedrijfscultuur? Wij zijn regelmatig op zoek naar nieuwe collega’s voor diverse parttime- en fulltime functies.

Beschikbare vacatures

Customer Service Medewerker (32 - 38 uur)

Word jij onze nieuwe Customer Service Medewerker?

Customer Service Medewerker
(32-38 uur per week)

Als Customer Service Medewerker bij De Wit Speciality Oils werk je in een hecht team waar je samen met 3 directe collega’s zorgt voor een vloeiend verloop van alle orders. Je hebt dagelijks te maken met diverse internationale klanten die je informeert over hun order en alle benodigde documenten stuurt. Voor alle vragen kunnen klanten bij jou terecht. Daarnaast zorg je ervoor dat alles in het magazijn in De Waal op rolletjes loopt. Het is een zeer gevarieerde baan waarin je flexibel moet kunnen zijn, klantvriendelijk en stressbestendig.

Benieuwd hoe een dag als Customer Service Medewerker er ongeveer uit ziet bij De Wit Speciality Oils? Hier een kleine impressie:

- Je komt binnen om 8.00 uur. Je pakt eerst een kopje koffie of thee en kletst even met je collega’s.
- Je start met het inventariseren van alle orders; jij bent namelijk dé schakel tussen het Sales-en Productie team. Dat gaat ongeveer als volgt:
Stap 1: Je collega’s van Sales sturen de bestellingen van hun klanten door naar jou. Jij voert de order door in het systeem (Exact Globe) en stuurt de klant een orderbevestiging.
Stap 2: Je informeert je collega’s van Productie. Je zorgt ervoor dat alle benodigde documenten worden doorgegeven aan het magazijn zodat de bestelling klaargezet kan worden.
Stap 3: De order kan nu naar de klant. Je informeert de vervoerder over de op te halen bestellingen, je boekt zeevracht of luchtvracht indien nodig en je maakt de exportdocumenten op.
- Tussendoor eet je nog een ontbijtkoek die altijd stipt om 10.00 uur wordt uitgedeeld op kantoor. Tja, tradities.. :) 
- Rond 13.00 uur ga je gezellig lunchen met je collega’s in de kantine waar brood en allerlei soorten beleg al klaar ligt. Je hoeft zelf dus geen lunch mee!
- Na de lunch check je of alle klanten zijn geïnformeerd over hun levertijden en beantwoord je lopende klantvragen die binnen komen op je mail.
- Daarnaast hou je de voorraad bij en controleer je dit samen met je collega van het magazijn.
- Tussendoor beantwoord je nog een aantal telefoontjes.
- Om 15.30 is het tijd voor een lekkere cappuccino en een stoopwafel (of 1 van de andere koeken die klaarliggen bij het koffie apparaat).
- Het laatste uurtje zorg je ervoor dat alles die dag vloeiend is verlopen en je beantwoord nog de laatste vragen van collega’s en klanten.
- 16.30 = tijd om je computer uit te zetten!

Een succesvolle customer service medewerker beschikt over de onderstaande ervaringen en competenties:
- Je hebt een MBO werk- en denkniveau;
- Je beschikt over relevante werkervaring;
- Je ben stressbestendig, flexibel en werkt nauwkeurig;
- Je beschikt over een goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
- Ervaring met Exact (Globe) is een pré.

De Wit Speciality Oils biedt uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:
- Een fijne werksfeer met enthousiaste collega’s;
- Dagelijkse lunch;
- Leasefiets regeling;
- Een goed salaris;
- Goede pensioenregeling (premie 100% betaald door werkgever);
- Jaarlijkse training- en opleidingsmogelijkheden.

Solliciteer voor 12 juli!
Voel jij je aangesproken door het bovenstaande? Dan ontvangen wij graag jou reactie! Reageren kan door jouw CV en motivatie te sturen naar eva@dewitoils.nl. Reageren kan t/m zondag 11 juli. Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Gertjan de Wit: 06 – 51426458.

Edit Page

Contact

De Wit Speciality Oils
Laagwaalderweg 32
1793 ED De Waal
The Netherlands

Tel. +31 (0)222 31 00 80

www.dewitoils.com
info@dewitoils.com

Go to

Image
© Copyright De Wit Speciality Oils
Image
Website door WEBJONGENS